Jurnal de viata

Nu stiu dar poate sunt oameni ca mine care traiesc departe de tara si se simt "pierduti" dupa o perioada de ani dupa ce au reusit sa atinga anumite teluri si au uitat ce este viata
Eu zic ca incepi sa devii intelept sa pretuiesti lucruri care tin de suflet ,te trezesti ca dintr-un vis ciudat si spui ce am facut?
Aceste ganduri imi aduc aminte de Marcel Proust " A la recherche du temps perdu"
Totul este trecator doar credinta mai ramane,


Tuesday, September 23, 2008

PREMII

Citind blogurile mele preferate am aflat ca am primit un premiu care circula de regula in lumea virtuala,multumesc http://femeiacrestina.blogspot.com/,Cristina .
Dupa parerea mea aceste minunate femei crestine ne arata,explica cum putem sa traim o viata simpla de familie in credinta si traditie,sunt un rezervor de relaxare pentru mine,le citesc ca un jurnal de viata.
Citind blogul lui Irina ,http://dulcecasa.blogspot.com/ care posteaza o idee despre un jurnal de organizare a casei m-a determinat sa impartasesc experienta mea de organizare.Noi toate darile le platim on-line,cumparaturile de mancare le facem saptamanal in functie de necesitati,curatenia se face vineri seara sau sambata dimineata daca nu plecam pe undeva,incerc sa nu stam in casa in weekend pentru ca vine iarna si o sa ne saturam de casa.

No comments: