Jurnal de viata

Nu stiu dar poate sunt oameni ca mine care traiesc departe de tara si se simt "pierduti" dupa o perioada de ani dupa ce au reusit sa atinga anumite teluri si au uitat ce este viata
Eu zic ca incepi sa devii intelept sa pretuiesti lucruri care tin de suflet ,te trezesti ca dintr-un vis ciudat si spui ce am facut?
Aceste ganduri imi aduc aminte de Marcel Proust " A la recherche du temps perdu"
Totul este trecator doar credinta mai ramane,


Monday, June 30, 2008

Cum trece timpul

Weekendul trecut am fost la munte impreuna cu o alta famile care ne este prietena,am stat pana duminica seara.Copii sau jucat,am alergat in padure ,inotat in piscina.Ce mi-a placut mai mult a fost ca pentru 2 zile nu am ascutat stirile ,nu am citit ziarele si am fost mai linistita.
Am reusit sa citesc cateva pagini din " Parintele IUSTIN PARVU si morala unei vieti castigate"
o carte care o recomand cu placere.
Cred ca in aceasta era moderna a vietii,cand totul timpul trebuie sa alergam,sa facem lucruri rapid,nu mai suntem atenti la ce este in jur,la cat de simpla poate fi viata ,sa vezi cum cresc frunzele la copac,cum se joaca copii si cat de inocenti sunt sau cat de mult ii multumesc lui D-zeu ca suntem sanatosi si putem realiza atatea lucruri ,dar ne lasam abatuti din drumul nostru de mantuire de lucruri marunte.

No comments: